sobota 2. ledna 2016

A jsou tady :)


Zanedlouho bude mít můj otec narozeniny. Svou vášnivou lásku ke knihám a čtení jsem zdědila právě po něm, proto mu každoročně, celkem dvakrát do roka, kupuji knihu. A to k narozeninám a Vánocům. Má tak v rychlém sledu dvě knihy najednou a já vlastně rovněž :D. Knihy si s taťkou nakupujeme pravidelně a naše knihovna se nám tak mnohem více rozrůstá o další úložné prostory ve skříních. Je pravdou, že mnoho dětských knih máme již uložených ve sklepě v krabicích. Já vím, já vím... To by se opravdu nemělo, ale když náš byt bohužel není nafukovací :(.
A tak jsem i letos k narozeninám koupila taťkovi knihu, konkrétně Nejkrutější měsíc Louise Pennyové, jež byla již několikrát oceněna cenou Agathy Christie. A nebylo by příliš vhodné, aby se dopravce vláčel jen kvůli jedné knize, že ano ;), tak jsem si objednala knihu i pro sebe (a snad své budoucí potomky :)), a to knihu, kterou jsem si moc přála - Harry Potter a Kámen mudrců J. K. Rowlingové ve speciálním vydání, s kresbami Jima Kaye. A k tomu všemu jsem si do košíku přibalila Antistresové omalovánky - Uklidňující kruhy, které jsou v poslední době tolik populární. Nejen ze zvědavosti, ale i pro svou psychickou úlevu (období konce roku a obzvlášť leden a únor nepatří vůbec, ani trošku, k mým oblíbeným měsícům, upadám totiž do hodně blbých nálad, tak uvidíme, jak omalovánky pomohou ;)).
Už se moc těším, jak se opět zachumlám do krásných příběhů... :)








Žádné komentáře:

Okomentovat